My Precious Memories, My Love, My Life, My Desire, My Destiny...

By: Makcik Gemok Bukhari

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  1  [2]  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]
Tuesday, 1-Feb-2011 02:33 Email | Share | | Bookmark
GUSI BENGKAK

Assalamualaikum.. T memang notice setiap tahun mesti kena bengkak gusi dalam 5 - 6 kali. Memang menderitala sebab nak nganga mulut pun tak buleh. Sakit berdenyut-denyut gitu. Makan ubat herba Hurix tu tahan sekejap jer. Pas tu sakit pulak. Dah 4 hari menanggung sakit ni. Rasa nak demam pun ada. Dahlah esok nak balik Kelantan. My SIL nak kahwin. Doakan perjalanan balik kami esok ye? Semoga selamat tiba ke destinasi di Kg. Bukit Abal, Pasir Puteh.


Tuesday, 11-Jan-2011 07:53 Email | Share | | Bookmark
11111

Assalamualaikum....

Tarikh hari ni sangat cantek! Sebelum ni kita dah ada, 1111.. Hari ini pulak 11111.. 111111 ni pulak, birthday adik lelaki T... Wah! Dan yang paling buat T teruja.. 12111112, 121111 merupakan wed anniversary T dan Suami yang ke 12.. Yehaaaaa!! Can't wait! Can't wait!! Insya Allah.. Insya Allah..


Saturday, 1-Jan-2011 01:03 Email | Share | | Bookmark
1111 SELAMAT TAHUN BARU!!

Assalamualaikum..

Selamat Tahun Baru 2010 buat semua.. Semoga tahun ini bakal dilalui dengan lebih bahagia dan berjaya.. Azam tahun baru?? Nak kurus! Nak kurus! ? Nak jugak! Nak jugak! ....

Apa-apa yang mendatang.. 2011.. Bring it on baby!!


Monday, 27-Dec-2010 21:55 Email | Share | | Bookmark
DECEMBER, END OF THE YEAR

011210, Mandi Time...
 
 
View all 162 photos...
Hotel Shah's Village, PJ





Sunway Pyramid



Rompin Beach Resort



Hotel Citrus



KLIMS 2010



KLCC



Hotel Prescot Inn



BB PLAZA, KL



KLCC



GOLDEN STRAITS VILLAS BEACH RESORT, PD











ALAMANDA, PUTRAJAYA



PUSAT SAINS NEGARA



JUSCO 1 UTAMA



Tuesday, 30-Nov-2010 23:44 Email | Share | | Bookmark
OH NOVEMBER RAIN.....

051110, lunch hour
dinner at Tawan
 
View all 141 photos...
Holiday Villa Cherating





Bukit Gambang Resort City









Hari Raya Aidiladha 2010



Melaka Wonderland



Jumpa Sahabat Setia T, Emy Omar



Biras T, Shikin



Hotel Armada, Petaling Jaya



Adik-adik Ipar, Eryn & Ieqa, @Kota Seri Emas, Nilai



[<<  <  1  [2]  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net